čtvrtek 9. října 2008

Pochyby

Pochybuju
Bože, já pochybuju
o bytostech blízkých

o těch nejbližších

A oni se kroutí v bolestech
a skučí strachy
a páteř se jim láme

pod tíhou mých pochyb

Pochybuju
pochybuju přestože rozumím
přestože chápu

(To proto, že si dobře pamatuju

Dobu kdy oni pochybovali o mně

a JÁ se kroutila v bolestech
JÁ skučela strachy
a MOJE páteř se lámala

pod tíhou JEJICH pochyb)

Přesto všechno
pochybuju
...

Bože

Dovol mi pochybovat

A dovol mi
abych dovolila

Aby ostatní
pochybovali o mně

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tíha
Na pokraji srázu
Na hraně
Na hranici radosti a smutku
Dotknout se otevřenejch ran
Života
Dotknout se špíny
Bahna
Projít až k tišině mihotavejch světel
Skrze listy stromů
Na okamžik spočinout
A dál dál dál
Cítit kamenitou cestu na chodidlech
Prach na rtech
A v ohybu pěšiny
Letmý dotyk svěžího větru
A pár kapek deště
Na chvíli úlevy

Anonymní řekl(a)...

milá bódo, držím ti pěsti, palce, elcepelce do pekelce. hnízdoška

Kea řekl(a)...

Děkuju, děkuju. Moje drahé hnízdo.. ..jste jedna z nejlepších věcí, co se mi mohla stát.