středa 15. října 2008

Návštěva u Kočkiše


Včera a dneska jsem byla na návštěvě u Kočkiše. Kočkiš je totiž výborný kamarád a k tomu nadaný grafik, což se ocení, zvlášť ve chvíli, kdy člověk potřebuje udělat vizitky a reklamní poutač :)
Kočkiš je taky můj první láska ještě z doby kamenné. Projevuje se to různě.
  • Má pochopení pro každou moji špatnost.
  • Toleruje moji touhu po dokonalosti.
  • Zná mě tak dobře, že ho už nic nepřekvapí.
  • Když jsem vybalila fotku, kterou jsem chtěla mít na zadní straně vizitky, řekl: "To nejsou tvoje prsa" :)
Strávili jsme spolu odpoledne, večer, noc, ráno a další dopoledne. Udělali jsme všechnu tu grafiku (fakt díky moc, jseš skvělej!) a docela dobře se u toho bavili.
Kočkiš už mi málem představil svůj nový objev na poli lásky.. ..kdybych ovšem neměla zpoždění! Takhle jsem přijela a K. akorát mumlal, že mu před hodinou napsala, že to chce ještě zkusit se svým bývalým.
Ach jo. Zas jedna neučesaná...
Kočkiš zrovna úpěl, že tomu fakt nerozumí. Že mu ty baby vždycky líčí, jaké hrůzy zažívaly ve svém předchozím vztahu, pak chodějí chvíli s ním, načež se asi tak po měsíci rozmyslí, že se zase vrátí zpátky.
To je to se mnou tak strašný, že se radši vrátěj do tý hrůzy?..Já už fakt nevim, já tomu fakt nerozumim, můžeš mě to vysvětlit?
Tak to ti můžu vysvětlit docela přesně :) ..pár hodin jsme na tom nechali.
A večer jsme šli na koncert Václavka a Kočkiš si dal pivo, protože já přece, když se mi radí, do kterého pruhu mám najet a kdo má přednost na křižovatce, můžu řídit! A pak jsme ještě dodělávali grafiku a pak jsme šli spát a v noci se po nás procházely Kočkišovy kočky a ráno nás budily mňoukáním, co si jakože myslíme, že mají být o hladu, když je už půl osmé... a pak jsme šli do tiskárny a chlapík, co to tam měl v paži byl nadšený, že tak hezkou práci ještě nedělal (kdo mu taky dá po ránu do ruky fotky s prsama, žejo).. a vizitky i panel vyšly moc hezky, prostě kluci šikovný jsou to.
A pak jsme ještě kecali a jedli a pak už jsem šla na vlak.
Bylo to moc fajn, zažít zase takové to uvolněné brašulovství, moct říct úplně všechno a vědět, že se tomu rozumí a moct poslouchat a rozumět.
Dívám se teď na to, co jsme vyrobili a jsem moc spokojená. Jen bych chtěla udělat ještě velkou ceduli, na které by byl nápis: Sláva Kočkišům, ať žijí! :)

7 komentářů:

aknezob řekl(a)...

Já bych také potřebovala nějakého ochotného Kočkiše, neboť bych potřeboval tu grafiku naučit ... klidně bez koček, ty mám vlastní a chodí se mazlit celou noc. Problém je v tom, že žádnému Kočkišovi nedokážu říct, že je skvělej a volat sláva, a když, tak jen ironicky ... takže mi zbývá samostudium :)

Kea řekl(a)...

Mám ti u něj dohodnout soukromou lekci? :)
..ale je to v Pardubicích...

aknezob řekl(a)...

Snad ani ne, diky ... znáš mě, jsem stydlivá. Raději bych si dohodla setkaní s tebou, jen nevím jestli platí ještě ten tvůj mail. A taky chci vidět ty prsa ... ty cizí :)

Anonymní řekl(a)...

Kea>
Hehe, Kočkiš, to se mi libi :-)

Aknezob>
Neboj, prsa na tebe zbydou, ma jich asi tak 500 :-)

Kea řekl(a)...

Aknezob:
Jaktože nechceš vidět MOJE prsa???
A vůbec, mohla ses zúčastnit focení, tvoje velikost mi chybí do série :)
Mejl platí, jen občas neodpovídám, znáš mě.

aknezob řekl(a)...

Má velikost by se ti na nějakou pidi vizitku nevešla :(

Kea řekl(a)...

No tak bych to dala na bilboard :)