pátek 2. ledna 2009

Punkva


Výlet 15.prosince v Moravském krasu. Po nějaké době se dozvídám, že řeka kolem které jdeme, je Punkva!

P U N K V A . . .
Punkva je moje součást. Ta část mne, která mluví tiše, ale dovede se svou tichou setrvačností prokousat skalním masivem. Smést z povrchu země jakýkoli nános. Vyhlodat pořádný kus díry do sebe tvrdšího kamene.
Když se jí postaví do cesty skála, rozbije ji.
Už delší dobu tak nazývám jednu prazákladní část svého těla.
Punkva je moje podzemní řeka.

..neodolala jsem, prostě jsem do ní musela vlézt..

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Kočkiš:
Brrr, tam bych teda nevlez, nedostatkem zimy rozhodne netrpim, ale chapu ze co te nezabije, to te posili ...... aspon na chvili :-)

Kea řekl(a)...

To víš, jsem jak moucha, tak posiluju...
...
Na Boží hod, neboli 25. prosince jsme šli s Horymírem RBH, jeho maminkou a bratrancem do kostela na mši. Cestou zpět jsem to vydýchávala koupáním ve vrchovištním potoce na Rejvíze. To už jsem rozrážela ledy :))