pátek 19. prosince 2008

Advent...



Je to tak. Neumím to. Nemůžu tomu odolat. Letos to budou sice hodně improvizované Vánoce, ale i tak mě to přepadlo. Před pár dny jsem se rozhodla, že letos prožiju hezké Vánoce a to nehledě na okolnosti. A tak jsem šla, koupila větve a uvila advenťák. Sice na něm nejsou žádné přírodní plody (prostě ve městě nejsou po ruce), ale i tak z něj mám radost.
Parafrází na skutečnost je fakt, že mám půl hektaru lesa a větve na advenťák jsem kupovala v Tescu .. (smajlík, co se usmívá hořce..)

*****

Ještě pro obveselení přidávám fotku mého advenťáku z minulého roku. Ten je z větví z "mojeho" lesa. Na fotce je tak, jak vypadal 24.prosince. (Lépe řečeno, co z 24.prosince něj zbylo..)

:)

1 komentář:

aknezob řekl(a)...

Jé, naháč, to je půvabný, hned je mi líp na duši :)