pátek 16. ledna 2009

Co se děje ?!

Před dvěma měsíci jsem ztratila pražskou lítačku. Nenašla se, zařídila jsem si novou. Před měsícem jsem ztratila vlakovou in-kartu. Nenašla se, zařídila jsem si novou. Před třemi týdny jsem ztratila brněnskou šalinkartu. Taky už mám nový exemplář.
Klíčí ve mně pocit, že něco není v pořádku.
Za celou dobu jsem neztratila ani klíče ani peníze ani diář ani občanku ani vypůjčené knížky.. Kdepak. Pozbývám výhradně jízdních dokladů.
Mám naléhavé nutkání se zaposlouchat do ticha. Co se mi to život snaží říct?! Že by to byl varovný prst ukazující na to, že už toho cestování bylo dost?
Nebo si ťuká na čelo nad tím, že používám lítačku i šalinkartu zároveň?!

:)

* * * * *

5 komentářů:

Lukas řekl(a)...

Myslím, že je to znamení si koupit auto. :p

Kea řekl(a)...

Já mám auto
:)

aknezob řekl(a)...

Pamatuji si, že řízení však nebyla tvá silná stránka :)

Kea řekl(a)...

Nepamatuju si, že bys někdy měla tu čest...(?)

..ale jo i Horymír RBH o mě říká, že bych měla jezdit výhradně na sedadle VEDLE řidiče a to ještě svázaná, abych nedošáhla na mapu...

Anonymní řekl(a)...

Horymír: ...to si nepamatuju, ale nepopírám to :)