čtvrtek 3. září 2009

Narozeniny



Je září, tvůrci hmoty odjeli na dovolenou a já hlídám v jejich domě psoida a kočkoidy a vzpomínám na minulý rok. Jak jsem žila rozhodovací drama, jak jsem si trhala zub, jak mě navštívil Šakal a pak Pelyňka...

. . . . .

Rok se protočil jak hřídel a všechno dostalo svůj směr..

. . . . .

Pelyňka našla svou půlku a bude se vdávat, Šakal se probral několika dívkami k Máje, stvořili spolu nový život a budou se brát, oženil se Mufin, Joaqin a Míra a všechno zase nějak povyrostlo a změnilo se. Věci, lidi a usálosti vytrhané ze svých kořenů se chytly a usadily.
A je zase dobře.

. . . . .

A tenhle blog má narozeniny.

6 komentářů:

Leyla řekl(a)...

Uvidime se dnes vecer?

Leyla řekl(a)...

Btw, tohle mi tě připomnělo :-)Tedy, něčím konkrétním... http://fc09.deviantart.com/fs36/f/2008/242/7/7/The_Night_Charmer___2_by_MrSyn.jpg

Kea řekl(a)...

pozdě :)
....
ten odkaz není celý, Ley, zkus mi ho prosím poslat ještě jednou, díky,K.

Ley řekl(a)...

Ale je, ale musíš si ho zkopírovat do nového okna :-) Nejsem si jistá, jak se tady vkládají hypertexty...

Kea řekl(a)...

Jůj, ta slečna je ale hrozně hubená....
a trochu morbidní :)

Ley řekl(a)...

To jo, já ti to poslala jen kvůli těm šperkům :-p