středa 18. listopadu 2009

Krabice


Potřebovala jsem vyhrabat pár věcí z krabic od posledního stěhování. Zimní oblečení, vánoční dárky koupené na jaře a tak. Už to několik dní odkládám, staré krabice přehrabuju nerada. Nakonec přecejen klesám do sklepa celkem vstřícně. Zřetelně si pamatuju, že jsem ty krabice popisovala, takže to nebude těžké se zorientovat.
Ale když jsem se do sklepa probila a zvítězila nad matrací, která na mě z otevřených dveří vypadla, zjistila jsem, že krabice asi popisoval můj vnitřní cynik.
Kdo jiný mohl napsat:

- Oblečení 1 - mohlo by se hodit

- Oblečení 2 - hmmm..

- Drobné předměty, knihy a trocha toho textilu - při krátkých vztazích zbytečné vybalovat

- Ikea skříňka, klobouk, materiály - vybalit v lepších časech

- Šicí stroj, papíry, zelená taška - vybalit hned, na lepší časy nečekat

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

kočkiš> hezky :-)

aknezob řekl(a)...

V tom tě poznávám :)
Klidně nějakou přivez, Kotěnka umí skvěle vybalovat, zatím ze všech krabic udělala krásné malé kousíčky rozházené po celém bytě :)

Anonymní řekl(a)...

Heda: Kdyby Kea byla spisovatel, četla bych její knihy. Miluju její osobitý, absurdní humor, styl a nadhled. Vždy mě znovu překvapí, jak se dají věci pojmout, jak si nedělat z života nudu. Měj se pěkně, Keo, zdravím Tě.

aknezob řekl(a)...

Já od ní mám sbírku básní, heč :)

Kea řekl(a)...

Aknezob:
To si pleteš, ne? Si nepamatuju, že bych kdy nějaký psala.. ?

Heda:
Miluju, když mi fandí Šakalovy porozvodové expřítelkyně!
Jak žiješ? Napiš.

aknezob řekl(a)...

To se tedy nepletu, bylo to i s osobní předávkou :(